nytt nytt nytt.

här har jag spenderat (nästan) hela min dag.
här har jag spenderat (nästan) hela min dag.

Då var det ny blogg då, nästan klar med designen. Eller klar och klar. Jag kan nog sitta och ändra hur länge som helst. Har suttit nästan hela dagen.
Var på gymmet innan med duktiga madde. Eller hon gymmade och jag sprang på bandet! Efter den träningsverken jag fick sist som höll i två veckor känner jag att löpningen räcker. Kanske är det tvärt om man ska göra? Träna upp magen så att man inte får sån träningsvärk? Äh, inte jag.
Ikväll ska jag till Carin en stund och sociala mig. Ska bli trevligt. Gillar redan denna bloggen bättre, tror jag iaf. Nej, nu ska jag göra en kopp te innan jag fryser rumpan av mig.

- Glad lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0