nyår

Så va det ju det dära nyårsfirandet! Planerna går fram och tillbaka men jag står kvar vid att detta ska bli historiens nyår. Antingen liggandes på en filt på en åker och kolla på stjärnorna med carin samtidigt som vi tömmer en champagneflaska eller värsta festen! Hahah, planerna är varierade som ni ser. Men, det blir nog skitbra tror jag. För en gång skull är jag optimistisk.

Ikväll blir det skumparty i Lund om det finns biljetter. Jag ska inte ljuga och säga att jag är sjukt laddad och blir skitledsen om biljetterna är slut, men det blir bra hur som.

Lovar att nyår slutar med att jag och carin sitter och käkar chili con carne och kollar på stjärnorna! HAHHAA

 - God eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Carin

Det hade varit underbart :)

2008-12-29 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0