middag med tjajjorna

Nu äro vi mitt uppe i vår middagskväll. Sjukt mysigt har vi:)! Ätit så jävla god mat alltså, efterrätten var också to die for! Vi har inte träffats alla fyra på jättelänge och madde är för tillfället på lyset! Hahah, jag är nykterist ikväll med tanke på att jag käkar pencilin. Märker nu hur mycket jag saknat oss fyra<3 

                                                           

                                                            

Imorgon åker jag och min bror upp till karlskrona där mina föräldrar redan är sedan idag. Ska bli skönt att komma upp dit:) Åhhh vad jag gillar denna kvällen och igår var så mysigt också. Jag var så bäd och lyckades planka hem på tåget också, billigt och bra, av uppenbara skäl

Nej, nu ska vi kolla på Heart brake hotell och käka popcorn, hörs sen.

 - God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0