LCHF-kost, eller vad var det?


  Jag, denna vackra måndag.

Då var det ny vecka, detta händer varje vecka och varenda gång känns det nästan lika tungt. Detta är en av de bättre gångerna, har mycket att göra dock. Satt och kollade runt på hemsidor igår och fick reda på att 43% av min kost jag äter på en dag (ungefär) är kolhydrater. Jag äter ändå nästan inget bröd. Så, imorse åt jag äggröra (a la carin?) med lite skinka och morötter i, skiitgott! Det är ju godare än det jag brukar äta och nyttigare, så "win-win situation", right?

 - Glad veckodag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolhydrater är jätteviktigt, som kärlek typ:P

2008-12-08 @ 16:52:05
URL: http://bellme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0