Julinlägg

Var ganska duktig och så med matten innan, räknade 11 tal. Efter de 11 var jag så trött att jag gick och la mig och vaknade 2,5 h senare. Jaja. Pappa kom hem precis från San Fransisco, affären av företaget är avslutad så han fortsätter jobba där längre än vi trodde.

Så va det ju det är med julklappar! Jag har inte köpt en enda. Jag ska åtminstone köpa sex stycken. Jag får väl ut och trängas med alla andra på lördag. Gud vad roligt! Haha. Gillar i och för sig att handla till andra, speciellt när det blir personliga saker osv. Varför börjar man aldrig att handla julklappar tidigare? Jag gör alltid så här. Det är bara typ äldre människor som börjar på typ sommaren och spekulerar och smider planer på den perfekta rimmen och klapparna. Min farfar gör verkligen helt otroliga rim.

Nu ska jag räkna vidare. Första gången jag säger detta i år och för modligen den sista.
 
 - Hoppas alla får en riktigt bra jul.                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0