julafton va det ja


 ..maaaaud...


..två av de tre kusinerna..


..emelie och sebbes hund iaktog fanny..


..david fick en ny saxofon..


..och jag fick en diamantring!..


..min söde bror..


..nästan alla mina jul klappar(en säng också!),
kolla in strumpbyxorna(hänger i mitten!) pappa
köpte i N.Y till mig! Ascoola!

Detta var min julafton då! Den började dåligt med bråk och skit men slutade skitbra med underbara människor och paket! Har inte riktigt önskat mig något i år men fick så himla mycket! herregud liksom. Massor med nya scrapbooking-grejor jag bara vill anfalla och sängen var nog höjdpunkten! Får välja vilken jag vill. Skon ni ser på bilden är en almenacka och varje dag har en unik sko! Fin fint måste jag säga, också från N.Y.

- God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0