hemfärd

Ögonen är uppenbarligen öppna och vakna men jag ´känner mig inte så jäkla vaken måste jag säga. Om ett par timmar blir det hemfärd och vet ni? Jag och min bror kommer att vara ensamma i nästan en vecka! Gud så skönt det ska bli. Det som ska göras när jag kommer hem är att ha en pluggdag (bajs!), träffa fia, träffa olivia och självklart träffa carin.

Det bäst av allt nämnde jag inte! Jag ska ju fira historiens nyår också!! Den är inte jätteplanerad än så länge men jag ska vara med carin och först ska vi in på middag/förfest i Lund och sen kanske vi stannar där eller åker till köpenhamn eller ja, vem vet! David snackade om ett ställe i dk "Club Inn" där det kostade 150 kr att gå in och sen var spriten gratis, aldrig fel aldrig fel.

 - God morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0