gammal bild/känslor


                             gammal bild!

Kollar på 90210 och kom och tänka på kärlek! haha. Jag har varit kär en gång, "olyckligt kär" som det så fint heter. Jag blev kär i min killkompis och trodde blint på att det var ömsesidigt, det var det inte. Efter jag berättat för honom hade jag 8 månader kvar att gå i samma klass, vilket betydde att vi träffades konstant. Han ville fortfarande vara kompisar och det gjorde inte det lättare. Massa andra saker gjorde att det var omöjligt att glömma honom. Han var alltid i mina tankar och drömmar. Det tog mig just 8 månader att komma över honom, när jag slutade 9:an. Det var både den bästa och den värsta tiden i mitt liv. Så, mina tankar om kärlek är inte så positiva nu, så snälla titta inte snett på mig när jag säger att jag aldrig haft någon riktig pojkvän. Tack! Kommer att våga bli kär någon gång ju, bara inte nu. 

Har inte berättat detta för så många som vet vem han är/var, är så länge sen det hände nu så jag kan berätta.

 - Bekännelsekväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0