fredagskväll

Mår ju inge vidare då va och ska bara va hemma ikväll. Trött på att ha ont i huvudet nu. Försöker komma på vilken film jag vill se ikväll. Pappa kommer hem om ett par minuter hörde jag av moder min. Han har med sig en julklapp till min bror, en riktigt fin en. Blev ganska varm i hjärtat när jag hörde vad det var. Min brossa förtjänar verkligen det, han kommer bli superglad!

Just nu längtar jag nästan till julafton, saknar mina kusiner och delar av släkten något otroligt. Och karlskrona, mitt älskade karlskrona. Filmerna som går på tv ikväll verkar skitdåliga, skulle vara om jag såg den som gick på svt1. Får se. Nu kom pappa hem.

 - God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0