film



Såg precis Breakfast at Tiffany´s. Pinsamt nog har jag bara sett delar av denna filmen innan och jag som alltid tvingar alla andra att se alla de filmer som man bara ska se. Men, nu har jag sett den och den var helt underbar. Sjukt bra. Kolla bara kläderna i filmen, det är så snyggt! Sjukt bra gjord också för att vara lite äldre. Nej, väldigt bra film. Dock bestämde jag mig för att jag någongång ska räkna alla cigaretter i den. Dem var många kan jag lova. Audrey Heupburn var väldigt bra i denna filmen. Rekommenderas verkligen, för den finns ju med på den där "filmer-man-måste-se"-listan, right? Någongång ska jag skriva en lista på filmer man måste ha sett, ren allmänbildning ju. Dock kommer den bli låååång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0