Film och uppenbarhet



Kollar på "Christmas in handcuffs", en sån där fjantig jul-film. Men, trots att jag inte är ett fan av julen gillar jag de filmerna lite. Bara vid denna tiden på året dock! Melissa Joan Hart är huvudrollen, ni vet hon som spelar Sabrina - tonårshäxan. Hon är ju inte den bästa skådespelaren, minst sagt. Men, jag kommer ändå på mig själv sitta och små le åt filmen. Uppenbar film, men ibland är det de uppenbara man behöver. Alla korten på bordet liksom.

Trött är jag för övrigt, försökte sova lite men kunde inte. 

Föresten!! GRATTIS JOHANNA ENQVIST PÅ 17-ÅRSDAGEN!!!!!!!<3<3

 - God eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! Jag lottar just nu ut en bloggdesign på min blogg. (:

Klicka på länken nedan för att läsa mer:



http://halldin.blogg.se/2008/december/designutlottning.html#comment

2008-12-23 @ 16:11:53
URL: http://halldin.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0