feeling the "julstress".


                          Hej mitt vinterland

Skoldagen förgylldes av Olivia idag, var först på asdåligt humör men det lagade hon. Är ganska stressad nu (eller jag borde vara det) för vi har så mycket som ska vara klart innan jul. Innan jul är inte längre några veckor fram utan nästa fredag slutar vi vilket betyder att nästa torsdag ska allt vara klart. Detta gör att jag bara vill plugga som en liten iller nu och få det gjort, men jag ska till Maria nu, my savior! Haha<3

Imorgon blir det återigen en tuff dag. Grejen är den att vi har så långa lektioner på vår skola, så vi jobbar skitmycket i skolan. När man då kommer hem är man ganska slut i huvudet. Imorgon har en extra lektion i matte lagts in för att vi missat så mycket och vi ska tenta av b-kursen nästa torsdag, fin julklapp va? Oj, vad jag är trött. 

 - God kväll gott folk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

matte är fett! som jag brukar säga.

2008-12-09 @ 18:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0