Extremt högt och otroligt nära.

                                                                        

Har precis varit på nova med min bror. Handlade present till mamma och pappa och sen en bok till mig själv. Köpte "extremt högt och otroligt nära", verkar skitbra och jag som hatar att läsa vill bara börja sluka den. Oj, det var ett ord jag aldrig använt i ett bok-sammanhang innan, inte utan sarkasm i alla fall. Käkade mättande pasta på nova också, ganska gott.

Carin och jag har bestämt vi ska köpa bh:ar till varandra i julklapp, så man byter liksom. Hittade en skiitfin idag, men pengarna räckte inte och tanten i kassan blev nog lite trött på mig för jag pratade i telefon med olivia samtidigt som jag betalade och sen sa jag att jag skulle gå och ta ut pengar för att komma tillbax och köpa den, men jag kom aldrig. Haha, taskmört.


                                                    
                                                              Så här kan det stå på vissa sidor.

 - Bonde söker fru ikväll, se right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0