dagen före

sitter i soffan med datorn brevid och kollar på MTV, Christina Aguilera visar sina stämmor för tillfället. Ingen bra låt. Idag ska jag gå en skitlång promenad för att det är så sjukt fint väder och sen ska jag hjälpa till med maten. Mamma vill jag ska hjälpa henne klä granen, men jag har fan redan klätt en i år! Det får räcka:P

Igår när vi kom hem frpn mormor och pappa var lite på örat så visade han mig stora björn. Har aldrig fattat detta med alla stjärnorna, men för första gången såg jag björnen! Den var ju jättestor! Häftigt. Här i Blekinge är mycket mer stjärnklart också än Skåne, så man ser tydligare.

Satt uppe ganska sent igår och pratade med Carin och läste lite. Kändes som det var 9:an igen med tanke på att vi diskuterade OC! Hahah, vi var besatta av det då. <3

Nej, nu ska jag inte skriva längre. Lite frukost framför brasan kanske? Japp, låter bra.

 - God dag före doppardagen.


Kommentarer
Postat av: Klara

God Jul & Gott Nytt År ! :)

2008-12-23 @ 10:47:15
URL: http://Klaraaaaaaaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0