Britney - for the record.



Har varit hos carin nu ikväll och vi kollade på narnia och en dokumentär och Britney Spears. Jag har alltid älskat Britney Spears. När jag var liten var mina garderober fyllda av affisher på henne (och markoolio). Hon har liksom hängt med mig.
Kommer ihåg när "Crossroads" kom ut på bio och pappa och jag skulle gå, själva. Första gången jag kommer ihåg att jag gjorde någonting med honom själv. Gud vad jag älskade den kvällen. Har biljetterna kvar, haha. Det måste ändå vara 6 år sedan, minst.
Nej, men jag gillar Britney Spears, trots alla skriverier. Denna dokumentären tyckte jag var supermysig att titta på, trevligt att man får en realistisk bild av henne, inte bara den genom media. Jävla media.

 - So long.

Kommentarer
Postat av: Carin

Tack för en mysig kväll - som alltid ;) puss

2008-12-07 @ 00:22:17
URL: http://carinm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0