blä.



Denna kameran köpte jag för snart en månad sen och jag verkligen älskar den. vet ni vad jag gjorde i eftermiddags? Den gled ur min klumpiga hand och landade på asfalten. Jag skrek och grät över min älskade kamera, seriöst jag gjorde det!! Är fortfarande butter. Har inte sagt ett ord på tre timmar, fan fan fan - så känns det. Betalat den själv och allt, får se hur jag löser detta. 

Det som gör att jag inte redan har gått och lagt mig är att min kusin kommer om ett par timmar, just nu ser jag inte fram emot något, men det ska skönt att hon kommer och muntrar upp mig. 

 - God kväll.

Kommentarer
Postat av: Carin

Gick den sönder eller? Kanske en dum fråga :p

2008-12-26 @ 12:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0