andra anvent.

 
Ser så bildad ut på denna bild. (ordvits igen)
tröjan är köpt på röda korset i k-krona, 10 kr.

Andra advent då, känns inte som en annorlunda söndag. Men men. Den här dagen passerar väldigt långsamt, om inte alls. Har suttit och kämpat mig igenom några ynka sidor i matteboken, skit tråkigt. Bråkat med mamma också, kul kul. Spanska har också gjort, det gick däremot bättre. Nu ska jag ladda in lite ny musik i datorn jag fick av carin igår och sen blir det en joggingrunda, fan vad jag är duktig.

 - God eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Det har blivit ditt nya signum ju ;) fin randig tröja :) vart komemr den ifrån? <3

2008-12-07 @ 17:50:31
URL: http://madelain.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0