04.10..

..det var klockan när jag vaknade idag. Gick och la mig typ halv nio igår så jag har ju ändå sovit i nästan 8 h. Är klarvaken. Men, det är ju lite förbjudet att gå upp så här tidigt, speciellt när klockan är 04. något! Men men, jag är ju vaken, så vad ska man göra? Det är inget pirr i magen inför alla klapparna, tyvärr tappade jag det för två-tre år sedan, jag har nog mest sovit det jag behöver.

Vet ni vad jag ska dricka sen när jag ska äta frukost? Varm choklad med sånna mini-marshemallows (hur stavas det?). Snacka om gott! Mitt gamla Nintendo ligger utanför, inkopplat och redo att spelas, funderar på att spela. Om jag inte nämnt det är jag föresten asgrym på supermario. Pinsamt duktig, har klarat hela spelet och kan alla banor och till och med alla brev man får längs vägen, utantill. Har aldrig gillat dataspel eller xbox eller allt det är ungdomar spelar nu förtiden!! Hahaha, själv är man ju en konservativ 17-åring som hårt håller fast i mitt nintendo med supermario-spel!

Föresten! Det är ju julafton idag, GOD JUL!

 - God jävla tidig morgon

                                                                      .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0