YOU'RE MY EVERYHING

Jag hatar att sova. Verkligen. Hade jag klarat mig utan det hade jag aldrig gjort det. Fast just nu hade jag nog varit lika pigg om jag skitit i att sova. Jag ser verkligen i kors. Jag har så mycket tankar i huvudet. Vissa dagar vaknar jag upp och känner mig så jävla ledsen, då har jag drömt något hemskt och det brukar ta en halv dag innan mitt huvud fattar att det bara var en dröm. Fan allt blir bara skit när det är så här. Bråkar med mamma, stör mig på alla och lektionerna går åt skogen. shit vad trött jag är.


Oj, vad deppigt det blev! Jag tror vi behöver en Bellman..

Det var en gång en Bellman som satt och åt en smörgås på gatan och så kom en polis och sa:
 - Du får inte äta på gatan.
 - Jag äter inte på gatan, jag äter på min smörgås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0