IT'S ALL ABOUT YOU

skrev ett inlägg precis, men gud vad tråkigt det var. Kollar på SATC samtidigt som jag pluggar och kom att tänka på...

Vad händer med tjejer/kvinnor som skaffar barn? Det är allt de pratar om, barn barn barn och barn. Lite blöjor på det också. Alla säger att de inte ska bli en mammig-mamma, men så blir det aldrig. Hela vänskapskretsen verkar ju förnyas när man skaffar barn och har man inte barn hör man inte hemma där. Hur mycket mammor än förnekar det, så kretsar hela deras liv kring barn. Visst det är säkert underbart och så, men allt behöver väl inte handla om ungar? Jag tycker det är rätt irriterande och synd.

Later alligator!


Kommentarer
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Hm, får mig att fundera på min syster som har en son och förvisso är han 7 år men jag har ändå inget minne av att hon talade om blöjor osv hela tiden (;

2009-05-06 @ 19:50:31
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0