ROMANKAPITEL



Här sitter jag och sitter och önskar att solen skulle skina genom mina persienner som på bilden, höhö. Nej, men jag skriver mitt romankapitel och är lite trött på det. vet inte riktigt ifall texterna är djup och bra eller bara djup och oförståelig. Haha, men det löser saj det gör det alltid! Annars har det varit en rätt bra dag. David gjorde mig glad innan när han sparat lite B & J glass till mig, jag hoppade typ av glädje! Haha.



hej, jag heter louise och är en fjortis. Hmm. Trevligt. Då bli det tillbaka till ubåten imorgon då. great, med alla trevliga människor! Jag har tagit bort det jag skrev, har inte ändrat åsikt. Vi kan ta det face to face istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

TELL ME WHO?! Du har en kär påg till bror:p haha! //Linéa

GRATTIS till jobbet!<3

2009-05-13 @ 20:05:46
Postat av: Louise svarar

2009-05-13 @ 20:37:35
URL: http://lojs.blogg.se/
Postat av: Louise svarar

sv: berättar när vi ses nästa gång;) Ja, han är allt bra kär (:P) och tack!! Puss

2009-05-13 @ 20:38:15
URL: http://lojs.blogg.se/
Postat av: ubåtens talesman

snacka skit på en blogg...hmmm.eeeh...fjortis! säg vem det är och säg det till henne istället, eller det kanske du inte vågar för att du är en svag och jävligt sorglig! agardh lider med dig...

2009-05-13 @ 21:18:51
Postat av: Anonym

(...liten b i t c h?..)

2009-05-13 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0