PIPPI FREAKIN' LONGSTOCKING



Nämen vad glad jag blir. Pippi långstrump på de sju haven är på tv4 Film!! Woho! Asså, hata tommy och annika, men pippi och hennes pappa är ju bäst verkligen. Skitroligt när de har fångat hennes pappa och de kittlar honom för att få fram svar. hahah, han är sjukt kittlig. Kanske om mer än mig om det är möjligt. Både mamma, jag och david är sjukt kitliga. Haha.

Har annars inte hänt så mycket. Klarat av tre prov sen i måndags och igår var jag hos olivia och bakade lussebullar. Skulle ta tåget hem sen och fick köpa biljett på tåget. Då var konuktörens biljettlappar slut så hon skrev ut en jävla faktura som jag ska betala inom tio dagar, på 36 SPÄNN! Herre min skapare..

Längtar till skolavslutningen som fan nu dels av det uppenbara skälet att vi får sommarlov men även att det ska bli en skitrolig dag/kväll/natt med min BF. Höhö.


Nu börjar snart Greys anatomy. Fast jag är promenadsugen. Men, jag vill se det. är ledig imorgon förresten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0