MEDVIND

Gosh, what a day! När vi satt på lunchen skulle jag kolla min mobil och såg då att jag hade ett missat samtal från ett nummer jag inte kände igen. Jag anade att det var från stället där jag provjobbat 4 ggr.. Och det var det!! Jag fick det jag fick det jag fick det!! Sjukt glad blev jag och det bästa är att jag ska jobba 5 veckor (trodde han) i sommar! Jag var beredd på mycket mer, men är hel nöjd med det! Nu hinner jag med att vara sambo med min kusin, våldgästa carin konstant, träffa mina classmates och träffa alla andra bästa! Så sköönt!

Inte var det nog med det! Jag snackade med Peo (min rektor) om eventuell praktik i USA. Alla lärarna är helt med på att jag åker och det blir förmodligen mitt projektarbete i trean! Det ska bli så jävla kul om allt går som det ska, kan inte fatta det! Min dröm liksom. Overkligt.


på bakken förra året (hade precis blivit totalt utklassade
av en barn familj(!) i en vatten-skvättar-båt-grej!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

FRÄSCH BILD! Men det är ju ändå sommar <3

2009-05-11 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0