KÖKSTRAPPAN



Åhh älskade sol! Igår jobbade jag och var hos Frida på middag. Båda var roligt!! Det  var faktiskt riktigt kul att jobba, lärde mig kassan helt och så! Sen hade Frida lagat så sjukt jäkla awesome mat så alla dog lite. Galet gott!! Sen åkte jag hem med min bror och hans polare som körde från Emmaboda igår. Jag trodde jag skulle få sitta och lyssna på dunka-dunka musik hela vägen, men när jag sätter mig i bilen så lyssnar de på Eurovison song contest. haha, helt inne i det var de också.

Bu sitter jag och fördriver tiden. Om en halvtimme typ ska mamma och jag köra till en skog söder om malmö och vandra/jogga. Ska bli mysigt!! På vägen ska vi släppa av pappa på tåget också. Sen ska det bli skitmysigt i eftermiddag också för då ska jag till Carin och bli fotad till något arbete i skolan och dit kommer madde sen också. Mysigt att träffa de båda, samidigt! Woho!

Förresten!!! Man kan typ säga att jag har lov nästa vecka för jag har två lektioner på tisdag och ett möte som är tio minuter långt på onsdag. RESTEN ÄR JAG LEDIG!!! Så sjuuukt skönt. Men, det lär bli en del pluggande och en del inte pluggande... Höhö. Detta är en bra söndag, kanske för att jag inte ska till skolan imorgon men, det är en bra söndag!!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0