KANDIDATEN

 

Denna såg jag igår med min familj, Kandidaten. Sjukt bra dansk (!) film med bla Tuva Nuvotny. Fan vad hon ser bra ut alltså, fast det syns att hon blivit äldre. Skit bra var filmen i alla fall, se den!

Snart ska jag och mamma till järavallen och ut och gå. 7 km tror jag rundan är idag, så inte öerdrivet långt (gick 1.7 mil sist). Ska bli skönt när jag väl kommer dit, men nu är jag rätt trött och har lite idéer till mitt romankapitel som jag ska lämna på fredag.

(vet ni vad!! fick ett mail igår och avslutningsshowen på dansen! Det verkar så jäääääävla kul så jag dör, men jag anmälde mig en dag för sent!! Hoppas hoppas hoppas de tar med mig ändåå! åhhh det verkar så kul!!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Sv: Absolut, saker och ting tar sin tid :)



Hm, den filmen har jag faktiskt inte sett!

2009-05-10 @ 16:28:10
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0