I VÄNTAN PÅ ANNAT


skuggor i ansiktet?

Jahapp. Då satt jag här igen. Hej hej hallå. Har lite matte kvar på dagens gören, så jag antar det är det som jag ska börja med nu.. Hmm. Det känns ju inte överdrivet lockande va? Hehe. Har ju faktiskt varit duktig med samhällen idag.. Åh, lagade mat innan och gjorde världens godaste asiatiska gryta, så gott så gott. På tal om något helt annat så väntar jag spänt på min hatt jag beställde i slutet på förra veckan. Har letat efter en hur länge som helst och bestämde mig för att beställa en på internet istället. Hoppas den kommer snart!

Nej, nu ska jag fortsätta spotifya och öppna matteboken..

Kommentarer
Postat av: linnea

söta skuggor :)

2009-05-19 @ 19:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0