DRESS TO SUCCESS



Snygging på bilden ja!! Nej, bilden menar att jag ska köpa armband. Många. Ska bland annat ha det imorgon på neas 18-årsfest, Dress to success! Ska bli skitkul och jag provade min klänning igår och tror det kommer bli riktigt fint med hår, smink, smycken och skor till den klänningen!! Jeej:)

Som några vet bor jag typ 50 m från ett ICA vilket betyder att vi är stammisar där, av uppenbara skäl. Nu på senaste har jag handlat väldigt mycket och varje gång jag handlar ngt onyttigt tkr jag samma kille (ca 20) sitter i kassan. Haha, det börjar nästan bli pinsamt! haha, han måste tro jag är värsta fettot. Men, jag kanske handlar till min familj?! Eller inte.. hehe.

Nej, nu ska jag snart rulla ivag till bussen och skolan. Ska på EU-föreläsning idag ( om eu-parlamentet). Good to know, tycker jag. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Sv: Tack!:)



Jag bor nära Ica också, fast kör bil dock .. känner mig vuxen nu. Har skaffat Ica kort! Det du! ;) Haha!

2009-05-07 @ 10:36:57
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-07 @ 19:33:18
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0