CARS

  
 Klicka för att se nästa bild

Pappas dagsfundering har varit "vad ska louise ha för bil när hon får körkort?". Han är med på att jag ska köpa den själv (en av mina principer) och jag har alltid velat ha en jeep-typ. Men, sen hittade vi denna och hur coolt hade inte de varit att ha en Citroen CV2 Club!!!! Såå jäävla coolt! Helt galet.

Imorgon ska jag på exkursion, cykla 4 mil och sova i vindskydd. Ska bli sjukt mysigt och roligt, men man har kanske inte riktigt tid med tanke på historiauppsatsen som är oexisterande än så länge.. Wops.

Igår var jag ju förresten på firmafesten och vi körde ut med världens lyxigaste båt (18 pers) till Flakfurt och grillade och drack. Trevligt var det verkligen, synd att det blev så tidigt avslut bara. Sjukt härlig åktur hem i solnedgången dock!! Om varje sommarkväll avslutades med en åktur i en sån båt, i solnedgången med musik pumpandes i högtalarna. Hehe,

Idag har jag bara solat och haft det skönt. Gick en lång promenad med mamma och pappa (!) också och sen hamnade jag hos carin en stund som var hemkommen och bakis från siesta. Men, hon var hel så det var skönt! Kan man annat än gilla sommaren när man har en storebror med en massa tröjlösa kompisar springandes runt i huset? Hmm, låt mig tänka. Nej. Haha.

Det var en uppdatering som heter duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0