BRACELETS

Nu är jag hemma från dansen och lika glad som vanligt! Skitkul var det och jag köpte dansskor! Woho! Dessutom gjorde Linea min kväll med fina ord.

Som tidigare nämnt har jag velat ha fler armband, i massor. Det har jag nu!! Jeej! Skitsnygga dessutom!! Synns inte alls bra på bilden men ett är ett brett (!) guldarmband (vänster hörn), ett är smalare med ett guldhjärta och sen två i trä och några "ringar" i guld. Sen köpte jag örhängen också (i mitten). Ska nog ha det breda armbandet plus örhängena imorgon på 18års festen! Ska bli kul att klä upp sig. Fast innan dess är det nationella i Engelska. Men men, det fixar sig.



God natt People!

Kommentarer
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Vilka fina smycken du har handlat! :) och välkommen ;) Lycka till på engelskan! Kram

2009-05-08 @ 09:14:26
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0