AND THE VOICE - POOF, GONE!

Hej. Vet inte var jag ska börja, så jag skiter i att berätta om dagen. Nu har jag varit och hämtat min cykel på nybovägen och passade på att cykla ner till stranden en stund. På vägen hem tvingades jag cykla igenom en flock med gäss. Yes! jag som är livrädd för fåglar, tänke jag. Visst är jag rolig? Aa, jag vet. Fan vad bitchig jag varit idag, men har haft mina reasons.

Hahah, skulle ha med min hund på bild för vet ni vad? Hon har tappat rösten!!! Hahahahahha, ödet funkar bra roligt ibland. Jag är ju så jäkla skadeglad så skojja om jag har garvat åt henne. Det låter som någon hällt ner 3 kg damm i hennes hals när hon skäller. Naw, lilla fanny. Haha, kolla så sur hon ser ut på bilden:P


ibland undrar jag om min hund ogillar mig..

Kommentarer
Postat av: liiiinnnneeeaaa

men det är grymt ogehagligt med fåglar, vem vet vilket håll de tänker fkyga lr gå åt...helt plötsligt har de flygit på en, paaaanniiiikkkk!!!!!!!

2009-05-04 @ 21:14:17
Postat av: kusin

men geek sen när blev du rädd för fåglar:O:O HÄHÄHÄ do you want me to visit you soon;)?

2009-05-05 @ 10:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0