365 X 18 MINUS SKOTTÅR


elli och jag hittade masker (ignorera minen, tack)

födelsedagsprinsessan


vi dansade i timmar..

jag försökte få en bild (gick inte bra!) på mitt hår som var så sjukt fint igår..

ja jag vet, mitt leende är huuuuge!


Igår var superkul, verkligen! Är alldeles trött i kroppen som jag, carin, elli och elin har dansat. Hah, vi typ dansade konstant och då och då kom det folk som dansade med oss men ingen orkade så länge som vi:P hah, det var kuligt. Blev en lång dag då jag jobbade från 8-16.30 sen skulle hem och göra mig i ordning och sen på festen. Fan vad fina lockar jag hade igår alltså! haha, ska ha det på fredag (linnéas 18-fest).

Som vanligt (känns det som), så när jag kom hem vid 1 var här folk som var lite halv-dragna. Det roliga var att jag och elli fortfarande var så jävla pepp och alla andra var nästan på depp-nivå. Hehe. Det blev dans i köket istället.

Nej, nu ska jag gå tillbaka till mitt dega-i-soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0