18 ÅR OCH FISK



prinsessan av kvällen

fan vad de är metal?!!

sötesofia till höger och jag åt andra hållet

hanne var mest metal och skitsnygg i sin jumpsuit/byxdress!!

Igår var superkul! Skitgod mat och snappsvisor/fyllesång och lilla jag höll tal för Linnéa. Haha. Jag åkte dock hyfsat tidigt, typ kvart i tolv, för jag ska om tio minuter cykla iväg och jobba i 8 timmar. Jag måste peppa mig själv nu så jag orkar detta, men det gör jag!!

Det var en rolig kväll, men nästa helg är sprit- och festfri!

(för att göra saken klar var jag sjukt flummig och dampig i det förra inlägget, vissa verkar ha lyckats undgå min ironi;))

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt underbara bilder;D vi MÅSTE fika någon dag, hände så grymt mycket på festen....//du är sötast, //linneaaa

2009-05-09 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0