WHATS MY AGE AGAIN?



Hemkommen från jobbet, ätit kvällsmat och väntar nu på att vattnet ska fyllas i badkaret. Najs! Har varit lie folk idag, inte lika lite som förra måndagen men ändå lite. Skönt. Har varit så trötta och gjort grejer så jag har typ skrattat ihjäl mig ett antal gånger. Hahha. Imorgon börjar jag halv tio skönt nog. Tror att det blir mycket disk för mig imorgon.. Har knappt diskat på flera dagar (grymt skönt!), men imorgon blir det nog lite så. Men men, det duger.

Nu ska jag lyssna på wacko jacko, MJ, the king of pop och alla andra smeknamn han fått. Ha det fint:)

Kommentarer
Postat av: linneeaaa

hej babe. var händish i morgon? inte lust för k-dagarna och förfest hos mig? pussss

2009-07-02 @ 10:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0