WANNA BITE?

 

Nu har jag bakat i timmar. Hade inte direkt något att göra och blev sugen på att baka muffins med frosting. Det blev en nutellafrosting och en med typ lite citronsmak. Muffinsen är tyå jordgubb- med lite chokladbitar i, david sa att de va supergoda. Jag ä inte riktigt sugen nu när jag stått och bakat de i timmar. Fast jag har ju smakat lite på smeten.. Hehe. Dessutom är jag typ fortfarande sjuk, fas inte i magen längre nu känner jag mig febrig, ont i halsen och förkyld. Har dock bara en halv grad feber, så tror inte det räknas:P Ska jobba imorgon, så måste bli frisk!!

 - God eftermiddag

Kommentarer
Postat av: Lili

Muums ;) dregel hihi

Har du något recept på muffinsarna :)??

2010-05-25 @ 17:07:19
URL: http://lilinguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0