SUDDEN


och ännu mer naturgodis..

David är på student, mamma ligger i soffan och jag i min säng. Ska väl inte påstå att vi är sams än. Eller, jag och david är ju. Jag vill trösta mamma, men jag håller ju inte med henne någonstans och sen när hon är arg säger hon en massa elaka saker som inte stämmer. Det är därför jag vill att pappa ska va hemma nu så han kan stötta henne. Men, det gör han i och för sig inte när han är hemma heller. Åhh. Grannarna har fått höra många ord idag! Haha.

Kom på att jag nog ska på student imorgon. Fast bara om Carin hinner för jag vill inte gå själv! Det känns ju konstigt liksom. Jag känner ju bara sofie, hon som tar studenten. Vill gå dock.

Nu vill jag bara ha en egen lägenhet för att jag vet att min relation till mamma kommer bli så mycket bättre. Så har det varit för henne och mormor. De bor 20 mil ifrån varandra och är närmre än de någonsin varit. Om david kommer in på sin skola i höst flyttar han till kalmar och då bara måste jag ha ett eget ställe. Shit vad jag kommer sakna david.

Kommentarer
Postat av: Helena

Har det mellan din mamma och din pappa pågått länge? Usch jag finns här among the others! <3 vi ses imorgon förhoppningsvis

2009-06-08 @ 23:18:05
URL: http://helenanovak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0